Сьогодні, 19 грудня, 2023 року, відбувся воркшоп для студентів кафедри промислового маркетингу від неопостачальника світла і газу YASNO.
Директор з маркетингу бренду Yasno, Сергій Радченко, розповів про ключові маркетингові орієнтири компанії, що включають:
✅маркетингові комунікації (управління брендом, формування якісного контенту, креативні комунікативні підходи),
✅розвиток діджитал сервісів (створення додатків, оптимізація сайту),
✅управління клієнтським досвідом (дизайн клієнтського шляху),
✅створення нових продуктів та сервісів (від формування гіпотези до виведення на ринок).
Особливо цікаво було дізнатись студентам, які саме сучасні діджитал інструменти використовує компанія у програмах лояльності компанії та формуванні цінових рішень.
Дякуємо бренду Yasno за зустріч та цікаву інформацію! Сподіваємось на перспективну співпрацю у майбутньому!

ЧАТ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ https://t.me/FMM_KPI