Наукова діяльність на факультеті менеджменту та маркетингу проводиться п’ятьма кафедрами, трьома навчально науковими підрозділами та науковим товариством студентів і аспірантів факультету.
Напрям наукових досліджень факультету — «Актуальні проблеми економіки і управління». Підрозділами факультету виконуються міжнародні, держбюджетні, госпрозрахункові та ініціативні науково-дослідні теми, відбувається співпраця з підрозділами НАН України, науковим парком «Київська політехніка», провідними вітчизняними підприємствами.
На базі факультету щорічно проводяться міжнародні та всеукраїнські конференції і семінари за участю професорсько-викладацького складу та молодих вчених, олімпіади, конкурси наукових робіт студентів та конкурси диплмоних робіт студентів, на постійній основі діють наукові гуртки.
На факультеті активно проводиться підготовка кадрів вищої кваліфікації — докторів наук та докторів філософії (PhD).
Факультетом менеджменту та маркетингу університету видаються з збірники наукових праць, які включено до наукометричних та інформаційних баз:
- Фаховий наукометричний збірник наукових праць “Економічний вісник НТУУ “КПІ”,
- Наукометричний збірник наукових праць молодих вчених “Сучасні проблеми економіки і підприємництво”.
Кафедрами факультету проводиться підготовка магістрів, які відповідно до вимог дослідницького університету активно займаються науково-практичними дослідженнями та мають відповідні публікації.
Студенти факультету традиційно є переможцями конкурсів наукових робіт, олімпіад, грантових програм, бізнес-чемпіонатів тощо; є стипендіатами Президента та Верховної Ради України, мера міста, ректора тощо.
НАУКОВІ ГРУПИ ФАКУЛЬТЕТУ
Для отримання оперативної інформації з наукової роботи університету:
Сторінка у Фейсбук «Наука та інноватика КПІ ім. Ігоря Сікорського»