Другий (магістерський) рівень вищої освіти передбачає поглиблення теоретичних знань у межах обраної освітньої програми, опанування розширених практичних умінь та навичок, набуття фахових компетентностей, які надають можливість випускникам освітньої програми виконувати прикладні завдання інноваційного характеру у певній сфері професійної діяльності.
На другому (магістерському) рівні вищої освіти на факультеті менеджменту та маркетингу запроваджені 7 освітніх програм:
Програма для тих, хто прагне аналізувати економічні процеси та явища,
обґрунтовувати оптимальні економічні рішення, володіючи методами
математичної економіки та інформаційно-аналітичними технологіями.
Програма для тих, хто хоче навчитись приймати економічно ефективні рішення
для бізнесу та забезпечувати ефективність діяльності підприємств в умовах
обмежених ресурсів у сучасному бізнес-середовищі.
Програма для тих, хто хоче навчитись приймати обґрунтовані рішення
щодо розвитку та забезпечення міжнародних економічних відносин та
вирішувати прикладні завдання міжнародної економічної діяльності.
Програма спрямована на підготовку висококваліфікованих професіоналів з управління бізнесом, планування стратегії розвитку підприємства та його
конкурентоспроможності; вибору і реалізації раціональних форм організації системи управління;
впровадження ефективних систем мотивації та оплати праці; здійснення контролю у сфері
економічної та екологічної безпеки підприємства; аналізу, планування та контролю операційної
діяльності підприємства, використання цих результатів для підготовки управлінських рішень у сфері
виробничої політики тощо.
Програма готує фахівців, у сфері міжнародних економічних відносин; здійснення глобальних
виробничих, торговельних та сервісних програм; просування продукції на міжнародних
ринках; управління міжнародними проєктами та діяльністю в міжнародному бізнесі; адміністративної,
управлінської та інформаційно-аналітичної роботи із налагодження і розвитку зовнішньоекономічних
зв’язків у сферах бізнесу, банківської діяльності, освіти, науки, державного управління тощо.
Програма зацікавить тих, хто бачить себе фахівцем з дослідження та управління логістичними системами на всіх рівнях економіки; аналізу ефективності управління ланцюгами поставок та їх
оптимізації; фінансового планування діяльності логістичних підприємств та вибору оптимальних
логістичних стратегій для розвитку підприємства; розроблення моделей логістичних процесів;
визначення напрямів та оцінювання ефективності використання інформаційних систем, інноваційних
технологій та інвестицій в логістиці.
Програма для тих, хто бажає отримати знання з таргетування, аналізу ринків, інтернет-маркетингу та навички з організації та провадження маркетингової діяльності підприємств, які працюють на промисловому ринку.
Інформація з акредитації освітніх програм
- Економіка і бізнес (акредитація ОП запланована на вересень 2024 р.)
- Міжнародна економіка (строк дії до 01.07.2025)
- Економічна аналітика (акредитація ОП запланована на вересень 2024 р.)