📡 Хочеш дізнатися, як працює міжнародний бізнес на рівні глобальних телекомунікацій?

Як компанія може забезпечувати зв’язок для мільйонів людей у будь-якій точці світу – навіть під час війни?

Тоді тобі точно буде цікаво дізнатися, що почули наші студенти!

18 листопада 2025 року студенти-логісти 2 курсу та студенти групи УЗ-51мп освітньої програми «Менеджмент міжнародного бізнесу» взяли участь у лекції від Олександра Галушко, начальника департаменту додаткових послуг та операторських взаємовідносин Київстар.

Тема зустрічі:

«Roam Like at Home: як Україна стала частиною цифрової Європи – маркетингова перспектива міжнародного проєкту»

Що дізналися студенти?

🔹Як Київстар налагоджує взаємодію у міжнародному просторі, щоб ви могли вільно користуватися зв’язком у сотнях країн світу.
🔹 Як Київстар пережив найбільшу кібератаку та не просто зберіг, а посилив свої позиції на ринку.
🔹 Чому ініціатива Roam Like at Home — це не лише про зручний зв’язок, а й про цифрову інтеграцію України в ЄС.
🔹 Яку роль відіграє маркетинг міжнародного рівня у просуванні таких масштабних проєктів.
🔹 Як працює стратегічний розвиток компанії під час воєнних загроз, обстрілів інфраструктури, кібератак та нестачі електроенергії.

Найважливіше

Студенти побачили реальний приклад того, що успіх компанії – це команда, яка вміє діяти стратегічно, швидко ухвалювати рішення і працювати заради спільної мети.

І якщо ти хочеш будувати міжнародну кар’єру – саме такі знання формують конкурентну перевагу!

Хто був присутній?

Студенти групи УЗ-51мп, студенти-логісти 2 курсу, а також викладачі кафедри:
зав. кафедри, проф. Дунська А.Р.,
проф. Григорак М.Ю.,
доц. Савицька О.М.,
доц. Шендерівська Л.П.,
доц. Карпунь О.В.

Щиро дякуємо пану Олександру Галушку за неймовірно цінну лекцію, практичні кейси та інсайти!