Факультет менеджменту та маркетингу за свою понад тридцятирічну історію існування має значний досвід роботи у міжнародному освітньому та науковому середовищі. Стратегія інтернаціоналізації ФММ має на меті поглиблення інтернаціоналізації освітньої та наукової діяльності у період 2024-2030 рр
Візія інтернаціоналізації факультету менеджменту та маркетингу
Стати визнаним на міжнародному рівні центром підготовки фахівців з менеджменту та маркетингу, які володіють знаннями та навичками, необхідними для успішної роботи в глобальному (мультикультурному) середовищі.
Місія інтернаціоналізації факультету менеджменту та маркетингу
Підготовка висококваліфікованих менеджерів та економістів нової формації, конкурентоспроможних на міжнародних ринках праці, на засадах інтернаціональної орієнтації, інноваційних підходів до навчання та високої якості освіти.
Стратегія інтернаціоналізації факультету менеджменту та маркетингу (ФММ) враховує сучасні тенденцій розвитку вищої освіти в Україні та закордоном, зумовлена необхідністю посилення міжнародної складової освітнього та наукового напрямів діяльності факультету.
Згідно визначених у Стратегії розвитку КПІ ім. Ігоря Сікорського на 2020-2025 роки пріоритетах діяльності у сфері міжнародних відносин, передбачається здійснення більш глибокої інтернаціоналізації, посилення міжнародної компоненти у всіх складових діяльності, спрямування досліджень та освітніх технологій на підготовку конкурентоспроможних фахівців для роботи на глобальних ринках освіти, науки та інновацій.
ФММ має відповідний потенціал та мотивацію для реалізації визначних у Стратегії розвитку завдань, адже підготовка висококваліфікованих фахівців міжнародного рівня у галузі економіки та управління набуває особливої актуальності в умовах євроінтеграції України, зумовлена нагальною потребою в об’єднанні зусиль міжнародної академічної та освітянської спільноти для генерування інноваційних рішень, що стануть ключем до подолання наслідків війни та побудови кращого майбутнього.
Цілі інтернаціоналізації ФММ
Стратегічні та операційні цілі і завдання спрямовані на досягнення місії інтернаціоналізації ФММ, розв’язання проблем, протистояння ризикам і викликам на основі найбільш повного використання можливостей і створення підґрунтя для подальшого розвитку ФММ з урахуванням інтересів стейкхолдерів та ідентифікації основних очікуваних результатів реалізації цієї Стратегії.
Операційні цілі:
- Збільшення кількості іноземних громадян, що здобувають освіту на ФММ;
- Інтеграція найкращих зарубіжних практик до освітнього процесу ФММ;
- Організація співпраці з профільними кафедрами та факультетами світових університетів.
Очікувані результати:
- Формування на факультеті мультикультурного освітнього середовища;
- Приведення змісту освітніх програм ФММ у відповідність до освітніх програм провідних зарубіжних університетів за спеціальностями «Економіка», «Менеджмент» та «Маркетинг»;
- Залучення іноземних викладачів до освітнього процесу факультету.
Операційні цілі:
- Зростання кількості учасників програм академічної мобільності серед студентів, аспірантів та науково-педагогічних працівників (НПП);
- Поширення досвіду та наукових здобутків НПП шляхом участі у міжнародних освітніх та наукових заходах (конференціях, симпозіумах, воркшопах тощо).
Очікувані результати:
- Встановлення професійних зав’язків та налагодження співпраці НПП факультету із зарубіжними колегами з провідних університетів;
- Формування міжкультурної свідомості та компетентностей у студентів та викладачів ФММ;
- Підвищення обізнаності представників зарубіжних університетів про діяльність ФММ та їх зацікавленості в організації співпраці.
Операційні цілі:
- Участь науково-педагогічних працівників ФММ у міжнародних наукових програмах та проєктах;
- Поширення результатів наукових досліджень НПП факультету у міжнародних виданнях, включених до наукометричних баз Scopus,Web of Science.
Очікувані результати:
- Проведення науково-педагогічними працівниками ФММ разом з іноземними колегами спільних досліджень найвищого наукового рівня;
- Інтеграція науково-педагогічних працівників ФММ до міжнародного наукового простору.