Операційний директор e-commerce мережі VARUS Емілія Михальська провела І частину кейс-челенджу для магістрів «Логістики». Студенти отримали реальну бізнес-проблему, чіткі орієнтири й методи вирішення та інструменти для побудови рішення в логістиці e-commerce.

Що це дає студентам

  • Практика на реальному кейсі від top-ритейлу: від діагностики процесів до рекомендацій.
  • Хард-скіли: робота з метриками SLA, CLV, OPEX, картами процесів, моделями оптимізації.
  • Софт-скіли: командна робота, пітчинг, робота з даними під час невизначеності.
  • Кар’єрний бонус: пряма взаємодія з представниками VARUS та шанс заявити про себе.

Як відбувається челендж

  1. Intro-сесія — проблема, контекст, очікувані метрики.
  2. Командна робота — аналіз, гіпотези, MVP-рішення.
  3. Фінальні пітчі (ІІ частина) — презентації команд і зворотний зв’язок від VARUS.

Що далі

Попереду ІІ частина: магістри презентують рішення, а експерти VARUS оцінять життєздатність, ефект для бізнесу та інноваційність ідей.

Хочеш у наступну хвилю?

Слідкуй за анонсами кафедри міжнародного бізнесу та логістики та реєструйся на майстер-класи, воркшопи й кейс-челенджі. Тут теорія перетворюється на проєкти, які видно в резюме.