Факультет менеджменту та маркетингу спрямовує студентів на наукову діяльністю, забезпечуючи існування різноманітних гуртків наукового та соціогуманітарного спрямування.
➡️Гуртки кафедри економічної кібернетики
Науково-педагогічні працівники кафедри економічної кібернетики очолюють та забезпечують результативність роботи гуртків КПІ ім. Сікорського за соціально-гуманітарним спрямуванням:
- «ESTIEM Local Group Kyiv» під керівництвом доц., к.ф-м.н., доцента Стець О.В.;
- «ОСА» під керівництвом д.е.н. професора Семенченко Н.В.
Для розвитку професійних компетенцій за освітніми програмами кафедри економічної кібернетики, підвищенням інтелектуального рівня, вмотивованості до реалізації інноваційного мислення та професійних здібностей здобувачів вищої освіти з березня 2024 р. на кафедрі функціонують наукові гуртки:
- «Аналітичне моделювання та прийняття економічних рішень» під керівництвом к.ф-м.н., доцента Черноусової Ж.Т.;
- «Data Science в економічній аналітиці» під керівництвом к.ф-м.н., доцента Лазаренко І.С.
Протягом 2020-2023 р.р. на кафедрі функціонували такі наукові гуртки:
- «Соціально-економічний розвиток у пост-тоталітарних країнах» (керівник к.е.н., доцент Дученко М.М.);
- «Економіка: теорія та практика» (керівник д.е.н., доц. Єрешко Ю.О.);
- «Формування і розвиток людського капіталу та соціальні виклики в умовах Індустрії 4.0» (керівник д.е.н., доц. Шевчук О.А.);
- «Data Science та моделювання економіки» (керівник к.ф-м.н., доцент Пишнограєв І.О.).
- «Математичні методи в економіці» (керівник к.ф-м.н., доцент Пишнограєв І.О. керівник к.ф-м.н., доцент Фартушний І.Д.).
- «Теоретичні засади прийняття рішень в економіці та управлінні» (керівник к.ф-м.н., доцент Черноусова Ж.Т.)
Науковий гурток «Економіка, організація і управління хімічним і біотехнологічним виробництвами»
На кафедрі діє науковий гурток «Економіка, організація і управління хімічним і біотехнологічним виробництвами» наукового спрямування НОН/129/2023 від 14.04.2023, керівники доц. Підлісна О.А., доц. Ткаченко Т.П.
Мета діяльності – формування у студентів навичок економічного мислення; формування у студентів технічних напрямів підготовки навичок управлінської діяльності; дослідження шляхів розвитку хімічної промисловості України і тенденцій біотехнології.
Тематика досліджень 2023 року:
- Формування критеріальних підходів до оцінки доцільності функціонування малих, середніх та великих підприємств у промисловості в умовах циркулярної економіки.
- Дослідження особливостей функціонування хімічної промисловості України в умовах війни,.
- Дослідження можливостей «зеленої» енергетики в рамках стратегії розвитку України
На кафедрі міжнародної економіки представлені наступні гуртки:
- Організаційно-економічний механізм розвитку підприємницької діяльності – керівник д.т.н., проф. Гавриш О.А.
- Міжнародне науково-технічне співробітництво в умовах індустрії 4.0 наукового спрямування – керівник Войтко С.В., (Наказ №НОД/362/24 від 10.05.2024)
До 2024 року активно функціонували такі гуртки:
- Економіка високотехнологічних підприємств – керівник д.е.н., проф. Войтко С.В. (Наказ 1/278 від 15.09.2020)
- Глобальний контекст промислового розвитку – керівник д.е.н., проф. Герасимчук В.Г. (Наказ 1/279 від 15.09.2020)
- Розвиток міжнародного бізнесу в умовах глобалізації – керівник д.е.н., проф. Охріменко О.О. (Наказ 1/276 від 15.09.2020)
- Економічний вимір сталого розвитку – керівник д.е.н., доц. Гайдуцький І.П. (Наказ 1/275 від 15.09.2020)
На кафедрі функціонує три гуртки:
- НАУКОВИЙ ГУРТОК “ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ“ поглиблене вивчення проблем сучасної зовнішньоекономічної діяльності та організація і проведення наукових досліджень студентами в галузі зовнішньоекономічної діяльності. Керівник: д.е.н., проф.Дунська А.Р.
- НАУКОВИЙ ГУРТОК “ЛОГІСТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ“ метою створення якого є поглиблене вивчення тенденцій та проблем сучасного логістичного менеджменту та організація і проведення наукових досліджень студентами в галузі логістики. Керівник: к.е.н., доц. Луценко І.С.
- ГУРТОК “УПРАВЛІННЯ ТАЛАНТАМИ МЕНЕДЖЕРІВ“ СОЦІОГУМАНІТАРНОГО СПРЯМУВАННЯ метою створення є дослідження сучасних проблем управління талантами менеджерів. Керівник: к.е.н., доц.Шкробот М.В.
На кафедрі промислового маркетингу функціонують 2 гуртки:
1. Науковий гурток «Маркетингова аналітика», керівник – завідувач кафедри промислового маркетингу, д.ф.-м.н., проф. Солнцев Сергій Олексійович.
Наказ 1/304 від 09.10.2020 р. Залучено 22 здобувачі вищої освіти: 2 аспіранти та 20 студентів.
Гурток «Маркетингова аналітика» наукового спрямування – це добровільне об’єднання здобувачів вищої освіти й працівників КПІ ім. Ігоря Сікорського, поєднане спільним інтересом для наукової та інноваційної діяльності у сфері бізнес-аналітики. Учасники гуртка, студенти та аспіранти спеціальності 075 «Маркетинг», досліджують тренди маркетингової аналітики, навчаються роботі з сучасними інструментами збору та аналізу даних, тренуються працювати з даними, перетворювати дані в інформацію, отримувати з існуючих даних необхідну інформацію для вирішення конкретних маркетингових управлінських проблем. Результати свого навчання втілюють у написання тез, статей та виступи на конференціях. Відвідують конференції та майстер-класи, які допомагають глибше зануритись в тему та дізнатися більше від експертів. Діяльність гуртка орієнтована на осіб, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг».
2. Науковий гурток «Проблеми теорії, методології та практики маркетингу в умовах Індустрії 4.0», керівник д.е.н., проф. Шульгіна Людмила Михайлівна. Наказ 1/302 від 09.10.2020 р. Залучено 26 здобувачів вищої освіти: 1 аспірант та 25 студентів.
Гурток «Проблеми теорії, методології та практики маркетингу в умовах індустрії 4.0» наукового спрямування – це добровільне об’єднання здобувачів вищої освіти й працівників КПІ ім. Ігоря Сікорського, поєднане спільним інтересом для наукової та інноваційної діяльності у галузі маркетингу. Діяльність гуртка спрямована на залучення студентів-магістрів та аспірантів спеціальності 075 «Маркетинг» до наукової діяльності в сфері маркетингу. Членство у науковому гуртку допоможе навчитися використовувати набутий практичний досвід для написання магістерської дисертації. Учасники навчатимуться відрізняти застарілі методи та концепції, виокремлювати аспекти, які суперечать Індустрії 4.0, та пропонувати власні рішення, зміни та удосконалення моделей. Таким чином, учасники гуртка сформують звичку модернізувати методи та моделі під постійно змінне середовище, а отже їх роботи завжди будуть актуальні та у власній практиці модернізовані методи стануть більш ефективними. Результати досліджень та наукові надбання студенти зможуть представити у магістерській дисертації, а також у тезах, статтях та виступах на конференціях. Діяльність гуртка орієнтована на осіб, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг».