Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти передбачає оволодіння теоретичними знаннями, отримання практичних умінь та навичок, що надають можливість випускнику виконувати професійні завдання в межах отриманої спеціальності.
На першому (бакалаврському) рівні вищої освіти на факультеті менеджменту та маркетингу запроваджені наступні освітні програми
Програма для тих, хто прагне аналізувати економічні процеси та явища, обґрунтовувати оптимальні економічні рішення, володіючи методами математичної економіки та інформаційно-аналітичними технологіями.
Програма для тих, хто хоче навчитись приймати економічно ефективні рішення для бізнесу та забезпечувати ефективність діяльності підприємств в умовах обмежених ресурсів у сучасному бізнес-середовищі.
Програма для тих, хто хоче навчитись приймати обґрунтовані рішення щодо розвитку та забезпечення міжнародних економічних відносин та вирішувати прикладні завдання міжнародної економічної діяльності.
Програма для тих, хто хоче розумітись на трейдингу та особливостях фінансових ринків та тих, хто прагне опанувати декілька професійних напрямків:
фінансово-кредитний, податково-бюджетний, інвестиційний, зовнішньоекономічний, страховий.
Програма для тих, хто хоче навчитися ефективно керувати бізнес-процесами, оперативними ланками, персоналом підприємств та організацій. Якщо в майбутньому Ви прагнете стати успішним керівником — Вам сюди.
Програма готує фахівців, здатних управляти міжнародними компаніями та зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств. Забезпечує набуття всіх необхідних навичок щодо організації бізнесу за кордоном.
Програма зацікавить тих, хто бачить себе фахівцем з управління ланцюгами поставок підприємств усіх сфер діяльності.
Програма для тих, хто прагне стати підприємцем-інноватором, створювати стартапи, організовувати та розвивати власний бізнес.
-
Промисловий маркетинг
Програма для тих, хто бажає отримати знання з таргетування, інтернет-маркетингу та навички з організації та провадження маркетингової діяльності підприємств, які працюють на промисловому ринку.
Факультетські (фахові) каталоги зазвичай формуються для кожної освітньої програми з метою розширення або поглиблення компетентностей за певним напрямом, але здобувачі мають можливість обирати дисципліни із інших
Ф-каталогів, формуючи таким чином власну траєкторію навчання.
Нижче наведено перелік Ф-каталогів за освітніми програмами ФММ⬇